thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Go save yourself.

Publicerad 2010-10-05 19:26:04 i Allmänt.,

Hallå!

Hur underbart är det inte med ett nystädat rum?
Så himla underbart tycker jag det är.
Nu ska jag försöka hålla det rent, men vi får väl se hur lång tid det tar innan det ser lika illa ut igen, haha.



Nu ska jag ta och göra lite annat nyttigt.
Ingen träning idag i alla fall.
Jag hade så ont i mitt ben när jag försökte igår.
Men imorgon ska jag förska klara av att träna lite grann i alla fall.
Nää åter till det viktiga jag har kvar, haha.

Puss!

Kommentarer

Postat av: melinda

Publicerad 2010-10-05 19:41:22

SV: haha okej :) fin blogg!

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-10-05 20:54:04

Tack. Köpte dom i en lokal skoaffär här i sollefteå men dom är av märket 'Duffy' :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela