thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Life don't make any sense to me.

Publicerad 2010-11-01 13:39:57 i Allmänt.,

Hej!

En helg som bestått av ett internet som krånglar och att umgås med bästa vän resulterar i otroligt dålig uppdatering.
Men nu tror jag nog att internet-problemen är lösta i alla fall.
Idag har jag hunnit med att gå ut med Jessie, min moster gamla rottweiler.
Sen har jag gjort lite ärenden på stan, lite kommer av det kommer ni få se lite senare idag.
Nu tror jag att jag ska spela lite The Sims, jag fick ju hem Kvällsnöjen i fredags!
Lite senare idag ska jag sy de nya kuddarna till soffan som jag också köpte på IKEA igår.
Härligt med lite nytt!



Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-11-01 13:51:57

Snyggt linne! Var har du köpt det?

Postat av: Cissi

Publicerad 2010-11-01 14:13:45

Va gärna med i min dagens blogg tävling om du vill! :)

Postat av: Martin The Edge

Publicerad 2010-11-01 14:18:36

Ny "Veckans blogg" upplagd!



Passa även på att besöka Evas blogg som vann länkning hela den här veckan.



Lycka till!

Postat av: t

Publicerad 2010-11-01 14:50:06

sötis vovve :)



hoppas du fick en bra helg? :)



kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela