thewindblows

Med en kärlek för Asien!

I'm still breathing.

Publicerad 2010-11-04 17:11:06 i Allmänt.,

Hej!

Jag är så grymt irriterad på mitt internet.
Ni kan nog inte riktigt förstå hur segt det är för tillfället.
Riktigt irriterande när man ska kolla en massa grejer och lär vänta 10 minuter på att en sida ska ladda.
Haha.

I vilket fall som helst har det väl varit kallt idag?
Fast det kanske bara är här i Gävle som det varit det.
När vi var ut med barnen höll man ju på att frysa ihjäl kändes det som fast det var flera plusgrader.
Konstig så det kan vara ibland.

Snart är det mat och efter det har jag lite att fixa.
Jag ska packa och städa på rummet lite.
Jag ska även duscha och fixa klart mina naglar.
Allting måste ju vara klart imorgon när jag går till bussen.
Sen får jag sluta strax före ett för att hinna med ett-bussen in till stan och sen går mitt tåg mot Örebro kvart över två.
Förstår ni vilken lång dag jag kommer få imorgon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela