thewindblows

Med en kärlek för Asien!

I'll never be the same.

Publicerad 2010-11-02 21:12:45 i Allmänt.,

God kväll!

Idag har jag haft saker för mig hela dagen.
Som vanligt var jag på dagiset fram till fyra.
Då kom min far och hämtade mig så fick jag övningsköra tillbaka till stan.
Det var rätt jobbigt faktiskt, det hade ju hunnit blivit mörkt och det är jag inte alls van att köra i.
Sen tog jag det lugnt nån timme och åt lite.
Efter det köpte jag tågbiljetter till Örebro dit jag ska i helgen och hälsa på Oanh.
Ska bli grymt roligt!
Sen gick jag hem till min moster för att låna hennes uppblåsbara madrass som jag ska ha med mig i helgen.
Och självklart blev jag fast hos henne och kom hem för en liten stund sen.
Som sagt, fullt upp!

Nu ska jag kika lite bloggar och sen ska jag sova för jag är så himla trött, haha.



Glöm inte bort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela