thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Good enough.

Publicerad 2010-11-11 17:09:21 i Allmänt.,

Hej!

Orkade inte skriva något igår, och så ska det ju få vara, haha.
Lite mycket som händer i mitt liv för tillfället.

Idag är jag så grymt trött, trött i huvudet och trött på isen.
Ja, isen för inte är det någon snö utan is som finns på marken.
Man bara halkar och barnen på dagis tycker inte att det är roligt att vara ute när allt är fruset.
Nää, hellre en massa snö istället för det här.
Och det kommer från nån som verkligen HATAR vintern.
Inte min årstid alls.
Skulle jag få bestämma skulle det vara sommar året om, hur skönt som helst ju.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt men något hittar jag väl på som vanligt.
Fast lägger jag mig i soffan så somnar jag nog, haha.

Ful i håret är jag också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela