thewindblows

Med en kärlek för Asien!

'Cus there is nothing I rather do.

Publicerad 2010-11-09 18:12:35 i Allmänt.,

Hej!

Är inte världens piggaste idag alls.
Jag tror det är vädret.
Det snöar och blåser och är så himla kallt.
Verkligen inte som jag vill ha det.
Helst vill jag ju ha sommar året om så man slipper alla dessa tjocka kläder, någon som håller med?

I alla fall så har jag varit och tagit lite blodprov idag för jag vill bli blodgivare.
Får svar om nån månad om jag blir godkänd eller inte.
Hoppas det för det är ju så enkelt och en himla bra sak att göra för tänk vad många människor man kan hjälpa om man ger blod tre gånger om året.
Så jag blev lite sen ut till dagis men det visste dom ju såklart om.
Eftersom det är tisdag så var det utflyktsdag, inte så bra väder för det.
Som tur var hade det inte börjat snö då, utan det började på eftermiddagen.

Ikväll ska jag plocka lite på mitt rum och ta en lång varm dusch och sen bädda ner mig i soffan och kika på lite film/serie med tända ljus.
Bättre kan det nästan inte bli!



Påväg från dagis till bussen!


I stan när jag klivit av bussen.

Kommentarer

Postat av: filippaa'

Publicerad 2010-11-09 18:53:48

de är mysigt när det snöar, om man är inomhus! :)

Postat av: celina

Publicerad 2010-11-10 17:23:10

sv. ja det var grymt gott men gör det i en panna på spisen med kakao socker och mjölk, det är godare (: du kans smälta i choklad me ^^

Postat av: celina

Publicerad 2010-11-10 18:20:11

sv. jag vet :D:D!!

Postat av: CarolinaOlofzon

Publicerad 2010-11-10 19:31:12

Vill du bli dagens blogg, klicka in hos mig då :)

Postat av: Alice

Publicerad 2010-11-10 22:16:16

Vinnaren av dagens blogg tävlingen på min blogg är uppe. Kolla om det blev du, om inte har du en ny chans imorgon bitti :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela