thewindblows

Med en kärlek för Asien!

You better run for cover.

Publicerad 2010-12-02 16:57:41 i Allmänt.,

Hej!

Ingen magsjuka blev det!
Så himla skönt måste jag säga.
Fast över kanske inte faran är, kan ju fortfarande få det.
Men hoppas ni håller tummarna för att det inte blir så.

Varit på praktiken idag, näst sista dagen.
Det är faktiskt riktigt sorgligt men jag hoppas att jag kan komma när dom har Lucia.
Sen hoppas jag även att jag kan få komma tillbaka lite som vikarie.
Det skulle vara så himla roligt faktiskt.
Så istället för praktik nästa vecka kommer det vara jobbsök och även veckan efter.
Sen blir det gå hemma om jag inte lyckas få lite vikariat.
Får hålla tummarna där med.

Nu tycker jag inte att ni ska glömma:


Kommentarer

Postat av: Emma ♥

Publicerad 2010-12-03 16:40:48

Ska du ha "Veckans blogg" eller vadå ? :)



Tänkte även fråga dig om du är intresserad utav att få en ipad, ipod eller kanske nya iphone 4 ? :) kika då in på min blogg och bläddra ner lite, där finns en länk till en sida där man samlar poäng. Det är väldigt simpelt! Jag har tjänat ihop 500 poäng bara sedan igår, och det är OERHÖRT lätt att vinna:)



TACK ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela