thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Too much of anything is too much.

Publicerad 2010-12-16 10:59:29 i Allmänt.,

Hej!

Jag vet inte riktigt vad som har hänt med min ork att sätta mig vid datorn och skriva några rader ibland.
Fast igår var det en speciell dag med mycket att göra.
Först var det introduktion på Brynäs Hemtjänst, gick hur bra som helst.
Sen gick jag till vikarieförmedlingen för skola och förskola och skrev in mig ordentligt och så.
Tog en kort sväng på stan så nu är jag klar med mina julklappar, känns skönt.
Var hemma ett tag och bara tog det lugnt och sen åkte jag och far och kollade på en lägenhet åt mig.
Tänker inte säga mer om det än.
Men när det är bestämt så kommer jag absolut berätta om det här.

Vad händer då idag då?
Jo, klockan 13:00 ska jag möta Lollo för en fika/lunch på stan, sen ska jag göra min andra introduktionsdag på Brynäs Hemtjänst 16:15-20:15.
Innan jag ska möta Lollo ska jag städa mitt rum lite, förstår inte hur det kan bli så stökigt på bara några få dagar?!

Vad ska ni göra då?

Föresten, glöm inte bort att anmäla er!
Vinnaren bestäms på söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela