thewindblows

Med en kärlek för Asien!

On and on and on.

Publicerad 2010-12-25 10:56:58 i Allmänt.,

Hej! :)

Internetet har krånglat för många dagar nu men nu tror jag det funkar som det ska.
Tur det för annars hade jag blivit galen!

Igår var det julafton.
Den spenderades hemma hos min moster med släkten.
God mat och trevligt sällskap.
Fick bra julklappar också, kommer visa lite senare idag vad jag fick.
Kvällen slutade med en film och jag höll nästan på att somna i soffan för jag var så trött.

Hur firade ni eran jul?

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-12-25 11:18:24

På dagen firade jag med familjen och på kvällen åkte jag till henke och hans familj :) Kan vi ses nått i mellandagarna måntro? ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela