thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Memories fade like photographs.

Publicerad 2010-12-04 11:30:40 i Allmänt.,

God morgon!

Jag har sovit så bra inatt.
Hur skönt som helst att få sova ut utan att behöva vakna stup i kvarten.
Nu är jag helt utvilad och laddad för en dag som jag inte har någon aning om vad jag ska göra med.
Förhoppningsvis är det någon som vill hitta på något.
Annars ska jag ta mig en lång promenad bland all snö.
Igår snöade det så mycket att man knappt såg ut genom fönstret.
Så det har kommit hur mycket som helst nu.
Faktiskt så gillar jag det lite, men bara om det försvinner ganska snabbt efter nyår. Haha.
Vad ska ni göra idag då?

Glöm inte bort att anmäla er!
Jag väljer en vinnare imorgon :)



Kommentarer

Postat av: Sk8 Sixteen

Publicerad 2010-12-04 14:12:36

Veckans Blogg tävlingen är avslutad. Blev det du som van?:)

Postat av: elin

Publicerad 2010-12-04 17:36:06

Är det bara säga att man vill vara med eller är det något man ska göra? :)

Och, har du något tips på en bra plattång? inte allt för dyr, men ändå bra? :)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela