thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Full fart.

Publicerad 2010-12-12 12:05:55 i Allmänt.,

Hej!

Jag har inte haft så mycket tid över eller så mycket ork för att blogga den här helgen.
Det har varit full fart hela tiden faktiskt.

I fredags var jag på jobbsökaraktiviteter, slutade fyra.
Hem och fixa lite och så innan vi skulle ut och äta klockan sex med mammas släkt för morfar fyllde 80 år.
Sen åkte alla hem till oss och så fikade vi lite och så.
När alla sen hade åkt hem var jag alldeles för trött för att göra något så jag slocknade på en gång typ.

I går gick jag upp rätt tidigt för att ta bussen med Saga ut till Skutskär och sen gå till Älvkarleby Ridklubb för att kolla på deras luciashow.
Det var en kompis till mig som var lucia så då var det extra roligt.
Kallt som satan var det också, trodde tårna skulle ramla av till slut.
Sen var vi en stund hos Sagas mamma i Skutskär innan vi tog bussen till stan igen och hyrde film och köpte godis innan vi åkte hem till Sagas pappa.
Vi vart så trött så jag var hemma vid tio igen, haha.
Då spelade jag lite Sims innan jag gick och la mig.

Just nu väntar jag på att Saga ska vakna för idag ska vi färga håret och sen ska vi nog kolla när hennes lillasyster har lucia.
Full fart som sagt, men det är bra det med.

Bilder från Lucian.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela